środa, 30 lipca 2014

Nietypowa wymianka- zakończona- wszystko zapakowane:)

W sumie to nietypowa, bo jak weszłam w swoje przepastne szafy to pomyślałam, że niedługo nie odkopię się spod przydasiów. Na pierwszy rzut poszły wszelakiej maści kwiatki, których mamuśka narobiła na zapas. Może znajdą się chętne, które mają pomysł na wykorzystanie ich, a ja w zamian dostanę COSIA. Najprościej będzie jak pod postem zamieścicie komentarz, że wchodzicie w nr... a resztę dogadamy pocztą/ zamornik@wp.pl/ No to zaczynamy zabawę kto pierwszy ten lepszy :)

nr. 1 czerwone średnica ok 8-9 cm

 nr. 2 czerwone różyczki ok 8 cm
 nr. 3 czerwone ok 7 cm
 nr. 4 niebieskie od jasnych do ciem,nych i wielkości 3-8 cm
 nr 5 wszelakiej maści i wielkości
 nr 6 co tylko kto chce
 nr 7 od różu przez lawendę do fioletu max ok 9 cm
 nr. 8 białe z różnymi środkami 3-7 cm
 nr. 9 maki i fioletowe ok 7-8 cm
 nr. 10 grzybki ok 6 cm

Mam nadzieję, że zobaczę u kogoś na stronce coś pięknego z wykorzystaniem tych gadżetów- pozdrawiam serdecznie papatki

8 komentarzy:

  1. ja chce 1, 4,9 jak znajdziesz coś u mnie na wymiankę odezwij się na maila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mówisz i masz. Zaraz idę pospacerować, żeby zobaczyć co u Ciebie słychać:)?

      Usuń
    2. jak by jeszcze 7 była wolna to też przygarnę :)

      Usuń
    3. jak widzisz jest wolna czyli jest Twoja :)

      Usuń
  2. Aniu ja pinkole ale masz zapasy , Ja poprosze Nr 6 i 8.
    A umnie jest prawie w szystko więc pisz co chcesz ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana...już na pewno kwiatuszki rozdane, a szkoda, bo jak z jednego ze spotkań Małopolanek przywiozłam trochę, to do dziś nic mi nie zostało..ostatnie podarowałam bratowej, bo świeciły jej oczy na ich widok...

    OdpowiedzUsuń