czwartek, 25 lipca 2013

Candy

Jakoś tak się złożyło, że wszyscy coś rozdają- znaczy dobrobyt zawitał do naszego kraju. Myślę sobie, że może i ja w ten sposób będę obchodzić imieniny- znaczy niby jutro są, ale torbiszonka wystawiam już dzisiaj do wzięcia. Jeśli komuś się spodoba i na cokolwiek przyda to zapraszam do zamieszczenia komentarza i banerka u siebie/ wysyłka na terenie kraju/ Wysokość około 30 cm więc niezbyt duży, ale kto wie, może akurat komuś się spodoba/ ja niestety preferuję"worki na kartofle;)/. Poczekam do 31 lipca żeby dać szansę niezdecydowanym i wylosuję- a co? Kto mi zabroni?:) Fotka do wyboru. Pozdrawiam serdecznie zaglądających- buziaki




7 komentarzy:

  1. Nikt Ci nie zabroni - bo jesteś u siebie :o) , mnie też nikt nie zabroni bo jestem w gości :o) Zgłaszam się do zabawy w wylosowanie Torbiszonka. Pozdrawiam. Ala

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudna!!!! Ja taką chcę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna torba!
    Zapisuję się . Ja jestem niska, nie wolno mi dużo nosić to taka mniejsza torba akurat dla mnie ;-)
    http://barbaratoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi się podoba i to bardzo, bardzo taka niebieściutka piękna... Zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie zapakuję się do Twojej torebki ;) I oczywiście zapraszam na moją rozdawajkę ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam nową obserwatorkę podróżniczkę- jak widzę oglądając posty:)Już jutro z samego rańca dowiemy się do kogo powędruje torbiszonek- sama jestem ciekawa!

      Usuń