wtorek, 5 sierpnia 2014

Wymianka

O tyle nietypowa, że osobista. Od dawna umawiałyśmy się z Ania http://iwanna59.blogspot.com/ na spotkanie i w końcu doszło skutku. Ja przekazałam obiecane kwiatki szydełkowe natomiast zagarnęłam segregator na wstążeczki, bo ostatnio chodzi za mną haft wstążeczkowy i prawie depcze mi po piętach więc muszę się uzbroić w detale.




A to link do wyprawy rowerowej z relacją z pierwszego dnia
 NIEMOŻLIWE STAJE SIĘ MOŻLIWE :)
http://niniwateam.pl/2014/08/04/dzien-1-iniemamocni/

5 komentarzy:

  1. Wymianki są świetne :) Szkoda, że nie ma zdjęć Twojego wytworu, ale na pewno jest świetny :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to były kwiatki szydełkowe, które chciała Ania i już je publikowałam wcześniej dlatego ich nie ma

      Usuń
  2. Spoko będa u mnie na blogu :-)
    Dzięki Aniu za miłe spotkanie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudo! Piękny prezent.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapitalny pomysł...segregator mówisz..

    OdpowiedzUsuń