sobota, 6 lipca 2013

Kosmetyczka

Tym razem to zamówienie na życzenie, że niby miała być duża i malutka na leki- cokolwiek to znaczy:) Musicie uwierzyć, że to całkiem czarny kolor, bo aparatem dla małpy wyszło jak wyszło. Mam nadzieję, że nowa właścicielka będzie zadowolona i przyda się już od soboty na urlopie!!! Pozdrawiam bardzo upalnie, bo u nas tropik.



A tu mniejsza wersja



i razem

Zapewniam, że obie są bardzo czarne:):):) i pozdrawiam już wakacyjnie, bo właśnie jestem spakowana na wycieczkę nad morze- dla mnie to cała Polska, żeby sobie ktoś nie pomyślał, że mam go za zakrętem!

7 komentarzy:

  1. szerokiej drogi ( dla mnie też by była cała Polska...) a kosmetyczki świetne i wierzę, ze czarne:-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie się prezentują!
    Udanego wypoczynku!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Komplet wielce udany:))) Baw się dobrze nad morzem i pomachaj falom ode mnie:)))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam :) zapraszam tym razem do mnie po wyróżnienie dla Twojego bloga.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale swietna! Super wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj..szyć to ja niestety nie potrafię (choć dziś w pracy przyszyłam koledze guzik;)). Piękne:)

    OdpowiedzUsuń