wtorek, 3 grudnia 2013

Najpierw Apel

Właśnie przeczytałam u Janoli http://zamkowagaleria.blogspot.com/ , że jest jeden strasznie mały chłopczyk i do tego tak bardzo pokrzywdzony http://www.dziennikbaltycki.pl/artykul/1056618,7letni-kuba-czeka-na-wsparcie-amputowano-mu-reke-rok-temu-stracil-mame-zdjecia,id,t.html?cookie=1#czytaj_dalej. Wszyscy, którzy potrafią zrobić/ kupić/ jakąś kolorową karteczkę proszeni są o przesłanie na adres

Zasypmy chłopca  kartkami!!!
Jakub Walkowiak 
Klinika Chirurgii i Urologii Dzieci i Młodzieży, II p. 
Szpital im. Mikołaja Kopernika 
80-803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody 1/6
 
 
Niech przynajmniej uśmiech na chwilę zagości na Jego buziaku:) Ta ode mnie utro pofrunie do malucha!
 

A nie dalej jak wczoraj ja również bawiłam się w karteczkowanie i oto co z tego wyszło. Oczywiście nawet nie staję w szranki ze scraperkami, ale w końcu nie znam się na tym więc robię to z potrzeby serca i dla przyjemności!








9 komentarzy:

  1. Ilość imponująca , i wszystkie w świątecznym wydaniu bardzo piękne

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudne karteczki! Podoba mi się ta akcja. Ponieważ ja przed świętami nie zdążę to poprosiłam mamę. Jutro postara się puścić jedna od całej naszej familii. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. widze ze u Ciebie swieta pelna para !

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna produkcja karteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kartki :) Ja od długiego czasu szukam w internecie inspiracji na świąteczne karteczki, chyba najwyższy czas także wziąć się do pracy :) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki wszystkim za komentarze, bo zdaje sobie sprawę z tego, że daleko mi do mistrzów papierkowych, ale na szczęście póki co nie przejmuję się tym więc ŻYCIE JEST PIĘKNE!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekna masówka moja kochana ;))))) masz zawzięcie ,ty to wszystko umiesz ;))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Serducho masz olbrzymie!!Talent też:)

    OdpowiedzUsuń