wtorek, 26 kwietnia 2016

Karteczki ślubne

Moje dziecko wybiera się na takie właśnie imprezy więc zrobiłam kilka dla przykładu, zakupiłam obrączki i goląbki a teraz musi przyjechać i wybrać sobie, która jej będzie pasowała? Najpierw jednak bałagan, bo to jest wręcz skandaliczne, żeby rękodzieło tak zaburzało "klar na pokładzie" ;)


Jak widzicie wołą o pomstę do nieba !!! Najpierw dodatki na zaś...



Serdeszka są nieprzyklejone więc zawsze można je zamienić na jakiegoś cosia .








Pozdrawiam tych nielicznych, którzy jeszcze pamiętają o moim istnieniu !!!

7 komentarzy:

  1. Aniu fajne te karteczki wyszły, te motylkowe mi się podobają. Myślę że córcia będzie miała zgryza którą wybrać.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne... Jak zawsze podziwiam Twoje prace i kreatywność :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super! Wspaniałe karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja stawiam na ostatnią, tylko jakiś napisik dołóż. Buziaki:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Serduszko moje, ja pamiętam :) karteczki cudne - pozdrówki z Północy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętają, a jakże !Motylki i serduszka śliczności !
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a co Ty po nocy nie śpisz, czwarta rano jest dobra dla ptaszków :)

    OdpowiedzUsuń