wtorek, 13 marca 2012

Blog pasjonatek

Małopolanki łączą się! Jesteś kobietą z pasją? Dołącz!
 

Jak tylko dowiem się w jaki cudowny sposób wrzucić to na pasek boczny to oczywiście uczynię. Spotkałam zupełnie przypadkiem w sieci istotę- ksywka Grodzia , która ma więcej energii i pomysłów ode mnie/ to info dla moich znajomych, którym trudno w  to uwierzyć/. Otóż postanowiła "połapać" takich samych zapaleńców z Małopolski/ znowu daleko jasny gwint/ i razem zmontować wspólny blog, a docelowo zawrzeć bliższą znajomość i współpracę. Nie pytajcie jak, ale znalazłam się na liście i zapraszam serdecznie do wpadnięcia na tą stronkę- zaiste będzie to ciekawe doświadczenie. Rozrasta się błyskawicznie i będzie pewnie coraz więcej chętnych, czego oczywiście życzę Matce Założycielce:)
Grodziu optymizmu życzę i zapału/ poczucie humoru przetestowane więc niech pozostanie bez zmian:)/

4 komentarze:

  1. Oj Ty Zamorniku jeden:)
    może pomysłów i mam 1 000 000 na minutę ale z energią pewnie Cię nie przebiję:)
    a banerek na pasku bocznym umieszcza się tak:
    Projekt
    Dodaj gadżet
    Zdjęcie ( wybierasz z listy)
    i tam już sobie dodajesz zdjęcie i tytuł:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. póki co bandyta się ze mną kłóci, że niepoprawny adres URL, muszę zapytać kogoś mądrzejszego:( niestety poległam.

    OdpowiedzUsuń
  3. noooo udało się, bo młodsze pokolenie pomogło- a to takie proste było!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowita z Ciebie kobieta!:) Marta

    OdpowiedzUsuń