piątek, 16 marca 2012

Jajca cd

bo tak jak obiecałam nie były to ostatnie. Nie mam pojęcia dlaczego patyna schnie prawie wieczność, ale dałam jej czas i wykazuję się w cierpliwości. Jedno będzie dla mnie i nie dam sobie zabrać nikomu, reszta...pewnie powędruje gdzieś do dobrych ludzi:)

To będzie właśnie dla mnie- że niby wzorek nie jest wielkanocny? Przecież ptaszek , a o rasę się nie czepiamy:)




A swoją drogą co wchodzę na "Małopolanki" to tam cała sterta nowych postów do przejrzenia- niesamowite jak szybko ludzie produkują i to takie śliczne rzeczy:) Czy tylko ja pracuje zawodowo w tym towarzystwie czy to moje wrażenie:)?

4 komentarze:

  1. Prześliczne są Twoje jaja, też bym chciała takie robić.
    Miłej nocki

    OdpowiedzUsuń
  2. akurat to Joasiu jest banalnie proste i chętnie pokaże, jak tylko nadarzy się jakaś sposobność

    OdpowiedzUsuń