piątek, 11 stycznia 2013

Hurrrrrra:)

Jakiś czas temu zobaczyłam na blogu http://eesophie.blogspot.com/ takie śliczniutkie króliczki, że od razu podbiły moje serducho. Postanowiłam zaryzykować wymiankę, bo w końcu każdy może powiedzieć nie. Tym razem dopisało mi szczęście i właśnie 10 minut temu dotarła do mnie paczka:) Cudne rzeczy w niej znalazłam, ale i tak nic nie przebiło królika. Dokładnie takiego sobie wymarzyłam i największą jego zaletą jest fakt, że od dziś jest mój!!!

 Oczywiście przyjechał jeszcze w towarzystwie innych ślicznych rzeczy- oto cały komplet.





Zapraszam serdecznie do odwiedzenia bloga, bo naprawdę jest czym oko nacieszyć:) Jeszcze raz dziękuję za takie śliczności, a moją wysyłkę opublikuję jak tylko dotrze do adresatki:)

7 komentarzy:

  1. cieszę się, że królik się spodobał :-) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny jest my mamy od esophie prezencik tilde - jest cudowna :)))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny ten król:) Ciekawa wymianka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! A ja mam w planach uszycie podobnego. Ciekawe czy kiedykolwiek mi się uda.

    OdpowiedzUsuń