sobota, 14 kwietnia 2012

Candy

Tak sobie pomyślałam, że Dzień dziecka nie tylko cieszy maluczkich. Dlatego mam nadzieję, że ktoś się ucieszy i uśmiechnie jak zostanie wylosowany i właśnie w ten dzień otrzyma przesyłkę:) W ofercie jest "torbiszon" / ze względy na wymiary/ filcowy z elementem sutaszowym. Oczywiście waga znikoma, ale jak coś wpadnie to już czarna dziura i życie tylko nieco ułatwia mała kieszonka z boku. Wielbicielki takich torebek zapraszam do 25 maja włącznie o wpisywanie się. Wymagania konieczne:
1. umieszczenie komentarza z chęcią wzięcia udziału
2. dopisanie się do obserwatorów
3. umieszczenie u siebie poniższej fotki na pasku
4. szczęście, ale to już pozostawiam w Waszych rękach:)



49 komentarzy:

  1. Pierwsza się zapisuję i zaraz idę szukać koniczyny na szczęście!(albo lepiej poczekam do jutra bo już ciemno :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam pięknie-może słonik, może koniczynka, a może ...zwykły fart?:) pojęcia nie mam i nawet głosowanie pozostawię jakimś szczęśliwym rączkom, żeby nie było na mnie

      Usuń
  2. No to niechże i ja skorzystam z uśmiechu szczęścia - nie pracuję ani z filcem ani z sutaszem tym bardziej przygarnę to " cacko" dla siebie .Pozdrawiam Ewa:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Spróbuję szczęścia i ja. Torba cudna :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. no szlaczek, ze szczęściem u mnie kiszkowato :) pozdrawiam autorkę i wszystkich zaglądających :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może czas dać mu szansę Laseczka:)? Wpisuje Cię na listę z przyjemnością!!!

      Usuń
  5. Wpisuję się, ale pewnie ciasno tu będzie, bo torba super!

    OdpowiedzUsuń
  6. I filc i sutasz- to co lubię najbardziej :) Dopisuję się do tej kolejki i zapraszam na swoje candy:
    http://arteria-art.blogspot.com/2012/04/pierwsze-candy.html
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja się zapisuję . Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuje jako AW a na widok tak ślicznej torby aż brak mi tchu.


    pozdrawiam:
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się!
    Bardzo podoba mi się ta torebka. :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam zaskoczona...bo pierwszy raz zdarzyło mi się wejść na bloga opisującego książki. Uwielbiam czytać, ale jakoś zawsze trafiam na dziergających:) tym bardziej serdecznie witam!

      Usuń
  10. Cudo torba, oj cudo i cudem by było ja wygrać ale staje w kolejce i obserwuję:)
    http://arts-ooak.blogspot.com/
    P.S.Zapraszam do mnie na Candy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, że wbiłam tylko problem z wpisem:( napisałam w mailu o co chodzi- pozdrawiam

      Usuń
  11. świetny torbiszon
    dopisuje sie do kolejki
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. patrząc na liczbę wygranych u Ciebie rozumiem, że powinnam od razu gratulować?:)czas pokaże kto będzie szczęśliwym "dzieckiem"

      Usuń
  12. Ależ wspaniała torebeczka, oj taki dzień dziecka bym miała :) oczywiście się zapisuję, zapraszam też na candy u mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Z przyjemnością - choć ostatnio szczęśliwie dostała mi się torebka...to tego nigdy dosyć ;-), a kolorki całkiem moje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja się bardzo chętnie zapisuję :) Tym bardziej, że w kilka dni po losowaniu mam urodziny :) Może mi szczęście dopisze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zapisuje sie :) warunki spełnione i pięknie proszę o numer telefonu do szczęścia ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sorki mogę podać tylko do mnie, bo tego drugiego niestety nie znam:(

      Usuń
  16. tuż przed dniem dziecka, a mianowicie 30 maja, mam urodziny to może mi się poszczęści :)
    http://agabizu.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj życzę, życzę bo jubilatce jak najbardziej się należy

      Usuń
  17. też się zgłaszam !
    http://wiedzminka-ciri.blogspot.com/
    jak dotąd nic nie udało mi się wygrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. hello!
    I want to play with you...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  19. Oczywiście po taką torebkę to ja też tu muszę stanąć:)

    OdpowiedzUsuń
  20. a zapraszam serdecznie w kolejeczkę, zapraszam:)los decyduje nie ja- na szczęście!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. i ja się zapisuję na cukierachy i iczę na odrobinę szczęśćia.

    OdpowiedzUsuń
  22. baner zamieszczony, w kolejce ustawiona, więc czekam na łut szczęścia... :)

    OdpowiedzUsuń
  23. hmmm, ciekawy ten torbiszon. a sutasz widzę, że calkiem fajnie Ci wychodzi, to też się zapiszę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w szyciu to ja z Tobą nie konkuruję Boże broń, ale dopisuję chętnie do listy:)

      Usuń
  24. Jak ja uwielbiam torebki. Bardzo chętnie przyłączam się do udziału w candy, przecudne. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Może to do mnie uśmiechnie się szczęście. Torbiszon by się przydał. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe połączenie... Też się zapisuję!
    http://otomojabajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja także mam na nią ochotę:)z przyjemnością dopisuję się do tej listy:)zaczęłam obserwować:)pozzdrawiam
    tworczypoczatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Torba jest świetna, chętnie ją przygarnę :).

    OdpowiedzUsuń
  29. ustawiam się w kolejce po torebkę, jest śliczna! mam cichą nadzieję, że szczęście się do mnie uśmiechnie
    pozdrawiam
    marrika91.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. witam serdecznie kolejne obserwatorki, bo ostatnio nie miałam dojścia do sieci więc teraz odrabiam zaległości jak się okazało spore:)do 25 jeszcze parę dni- cierpliwości!

    OdpowiedzUsuń
  31. O! torebek i torbiszonów w szafie nigdy za wiele ;)
    Byłoby miło, gdyby trafiła w moje łapki.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładna!!!dopisuje się:)Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo chętnie stanę w kolejce po torbę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Spełniłam wszystkie warunki, teraz tylko czekam na szczęście. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. jutro mija termin więc wszystko się wyjaśni wkrótce. Proszę o cierpliwość, ponieważ w czasie weekendu będę miała zerowy dostęp do sieci, a nie chcę skracać terminu:( Na dzień dziecka na pewno dotrze do nowej właścicielki!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Torba cudna! Chciałabym wziąć udział :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń