wtorek, 3 kwietnia 2012

Dostanięte

Nie uwierzycie, że ktoś chciał się rozstać z takimi CUDAMI.  Mnie też trudno to pojąć, ale fakt jest niezaprzeczalny. Otóż otwieram skrzyneczkę, a tam paczuszka od Oli http://koronkowepasje.blogspot.com/ , która prócz wielu innych śliczności robi cuda z zamków. Dała się namówić na wymiankę i ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu dostałam zamówioną zawieszkę i do tego jeszcze inne rarytasy, o których nie miałam pojęcia. Wpadajcie na jej stronkę, bo tam można nacieszyć oczka wszelaką twórczością, a jedno ładniejsze od drugiego. Teraz się chwalę wszystkim razem

A po kolei:)
 zawieszka
 broszka/ a może odwrotnie??? przymierzę/
 Świąteczny piękny gadżet z wykończeniem przerastającym moje pojmowanie

I czym ja mogę się zrewanżować za taki nadmiar szczęścia???

2 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę i mam nadzieję, że wszystko będzie się dobrze sprawowało :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja trzymam kciuki za to, żeby załącznik dotarł jeszcze przed Twoim wyjazdem, bo zawsze to będzie kolejny powód do małych radości/ rozumiem, że cz 1 przybędzie bez uszczerbku:)Dzięki Królu Złoty ja to już mam święto!!!

    OdpowiedzUsuń