sobota, 21 kwietnia 2012

Spotkanie w Krakowie

Tm razem plotki prosto z Kurdwanowa. Nie miałam pojęcia, że Kraków tak daleko sięga, ale co to dla mistrza kierownicy:)? Przybyło 10 osób, które były bardzo towarzysko nastawione do życia, więc atmosfera doskonała. Plotki, plotki .... potem próby frywolitkowe z różnym skutkiem.
Tutaj skupienie i rozwaga


 Kasia zdecydowanie rozbawiona- ciekawe czy dlatego, że jej tak dobrze wychodzi?


A tutaj skupienie na max
 Później przyjemności czyli wymianka- ja oczywiście jestem nią zachwycona, bo trafiła mi się karteczka i najpiękniejszy czołg na świecie od Kasi http://kasiulkoweprace.blogspot.com/ o słodyczach nie wspomnę:) Grodzia uchwyciła mnie przy rozpakowaniu



A u Alinki w Krakowie zostały moje przydasie

Na koniec odrobina papierowej wikliny pod batutą Mistrza:) i łańcuszek szczęścia, gdzie każda doradzająca miała inny pomysł na....


Zamieszczam tą fotkę choć niewyraźna, bo za tydzień spodziewam się .....czołgu???:)
Dzięki Agnieszce za zorganizowanie całej zabawy- pozdrawiam.

12 komentarzy:

  1. Juz żałuję ,że mnie tam niebyło .Musze wreszcie znaleść chwilę czasu dołączyć do Małopolanek i poczekać na następne spotkanie.
    Pozdrawiam Ewa:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. a żałuj, żałuj, bo wesoło było i to bardzo:)Czas się spiąć!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana mam nadzieję, że nie żałujesz, że tyle kilometrów się do nas pofatygowałaś?:))) oj wesoło było:) a Ciebie Ewa zapraszamy na następne spotkanie 19 maja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ehh, fantastyczne spotkanie ;)
    szkoda że następne spotkanie też mnie ominie, jak widzę

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj... było wesoło!!! Mam nadzieję, że jeszcze nie raz się spotkamy ... i będzie równe fajnie (albo jeszcze lepiej):-) Ściskam :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie się śmiałam się dlatego, że wydawało mi się, że w końcu zaczęło mi wychodzić, a potem okazało się, iż się nie ściąga :D
    Fajnie, że Cię tak bardzo ucieszył mój czołg :)
    Pozdrawiam,
    Kasia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to najładniejszy czołg w moim życiu więc nie widzę inaczej- pozdrówka

      Usuń
  7. No było wesoło i nawet się dowiedziałam,w którym kierunku powinny zmierzać moje robótki bo na razie są "babcine",ale co zrobić skoro to kocham robić hi hi :) Do następnego razu ,a koncert zamawiam na początku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam koncert- ledwie sto lat bo jakoś do śpiewania nikt się nie garnął:)pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  8. Następnym razem będziemy wiedziały, że śpiewy też będą, a babcine robótki nie tylko dla babć są. Ja, Beatko twoje uwielbiam i już! A czołg jest ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  9. Musiało być bardzo fajnie...

    OdpowiedzUsuń